Інформатика 8 клас


Спільна папка


Тест "Пристрої Введення та виведення"


  "Архітектура комп'ютера. Процесор. Пам'ять."

Тест 




1. Опрацювати матеріал п. 6.2, 6.3.
2. Виконати завдання с. 199-200 №2, 3, 5 у зошиті.
Виконати тест за посиланням
 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=959463
При реєстрації вказати Прізвище та ім'я
Термін 01.04

_________________________________________________________________________________
                                        01.03 - 05.03
1. Опрацювати матеріал підручника 6.4 ст. 200-205. Розібрати задачі 1, 2, 3 параграфу. 
2. Переглянути відео до уроку Переглянути
3. Виконати вправу 5 ст. 206 в середовищі Lazarus (форму назвати своїм прізвищем) та надіслати скриншот або фото  на адресу gruzina.nata111@gmail.com
Приклад фото (результат виконання та код)



Посилання на завантаження середовищя розробки Lazarus
https://lazarus-rus.ru/download


  Термін 06.03 - 11.03
1. Опрацювати матеріал підручника 6.5 ст. 207-211. Звернути увагу на с. 210-211 (для всіх) 

2. Переглянути відео до уроку
“Поле з розкривним списком та його використання”
 Переглянути
“Перемикачі та їх використання”
 Переглянути
3. Виконати вправу 5 ст. 212 в середовищі Lazarus (форму назвати своїм прізвищем) та надіслати скриншот або фото  на адресу gruzina.nata111@gmail.com


Термін 13.04-18.04

1. Опрацювати матеріал підручника п. 6.6 ст. 213-215
2. Опрацювати завдання 6 ст. 216. Надаю скриншот програми:

3. Виконати завдання ст. 216 №7, №8
(форму назвати своїм прізвищем) та надіслати скриншот або фото  на адресу gruzina.nata111@gmail.com

Завдання №7 аналогічне до №6. 
Завдання №8. Форму можна оформити так (див. скриншот нижче), для циклу використовуємо команду    for i:=1 to n do . Формула для нарахування суми:      s:=v+(((v*20)/100*i)). Не забуваємо описувати змінні в розділі var та створювати процедуру для кнопки!

Термін 21.04-25.04

1. Опрацювати п. 6.7. ст. 217-218. 
2. Розібрати задачу в параграфі 6.7 на ст. 218  та виконати її в середовищі Lazarus.
3. Виконати завдання №1, №2 ст. 219. 
Фото задачі та завдань надіслати gruzina.nata111@gmail.com


Термін 27.04-30.04

Тема. Практична робота "Складання та виконання проектів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин"

Виконати практичну роботу № 12. за підручником  ст. 221 (пункти 4-6). Задачу 1 не виконувати! 
Фото форми, назва якої ваше прізвище та коду програми надіслати на адресу gruzna.nata111@gmail.com
Виконати практичну роботу вам допоможе відео 



Термін 04.05-08.05

Тема. Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування

1. Опрацювати матеріал підручника п. 6.8 ст. 221-225.
2.  Засоби для малювання в OBJECT PASCAL  <<ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК>>

Розібрати програму на ст. 224 (малювання кольорового прямокутника) та виконати її в середовищі Lazarus.
3. Компонент фігура для створення графічних примітивів  <<ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК>>
Виконати вправи 1 і 2 з відеоуроку.
 Фото форми (назва якої ваше прізвище) та коду програм   зі ст. 224, вправи 1 (без коду) та вправи 2 з відеоуроку  надіслати на адресу 
gruzna.nata111@gmail.com


Термін 11.05-15.05

Тема. Відображення графічнихоб'єктів засобами мови програмування.
1. Опрацювати матеріал підручника ст. 225-226 ("Зображення із зовнішніх файлів"). Повторити п. 6.8 ст. 221-225.
2. Виконати Практичну роботу №13"Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних" за підручником ст. 228.
Зразок

Пояснення до практичної роботи:
1. Додаємо фон з файлу ПР_13. Для цього двічі клацаємо на кнопці 







А потім в Інспекторі об'єктів обираємо властивість Picture, натискуємо справа на три крапочки та у вікні натискуємо Загрузить.

2. Створюємо малюнок будинку з використанням компонентів фігура (TShape), колір, розмір, фігур змінюємо через властивості (інспектор об’єктів).
3. Створюємо малюнок сонця, використовуючи процедуру TForm1.FormPaint та  команди: 
Canvas.Ellipse (0,0,100,100); (для сонця), 
Canvas.Line (85,90,130,130); (для променя)
колір Canvas.Pen.Color:=..., розмір Canvas.Pen.Width:=... , колір внутрішньої області Canvas.Brush.Color:=...,  
кількість променів сонця задаємо самостійно.
 Пам'ятаємо, що спочатку прописуємо властивості кольору та  розміру, а потім команди для малювання еліпсу та променів. 
4. Скриншот або фото форми (назва форми прізвище) та коду програми надіслати на адресу  gruzina.nata111@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар