Інформатика 5 клас

Спільна папка




Термін 16.03 - 22.03
1. Опрацювати матеріал підручника стор. 208 - 212 та презентацію "Алгоритми з повторенням"

2. Виконати вправу 2 стор. 213 та вправу 3 стор. 213-214.

Вправи виконувати в  Скретч-онлайн за посиланням  https://scratch.mit.edu/
Виконані проєкти надіслати на адресу gruzina.nata111@gmail.com


Проєкти-заготовки для вправ розміщені в папці за посиланням
 https://drive.google.com/drive/folders/1DVPzQx96DveGC3e6UAUvnTH1WSnttBYA?usp=sharing




Термін 01.04 - 07.04
1. Опрацювати матеріал підручника п. 25, стор. 217 - 220 та презентацію "Цикли  з лічильником"


2. Виконати вправу 1 "Квадрат",  вправу 2 "Фанфари".

Вправи виконувати в  Скретч-онлайн за посиланням  https://scratch.mit.edu/
Виконані проєкти надіслати на адресу gruzina.nata111@gmail.com

Проєкти-заготовки для вправ розміщені в папці за посиланням 

3. Пройти тест за посиланням

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=974435





Термін  06.04-11.04

Тема. Цикли з лічильником.
1. Повторити матеріал підручника с. 217-220.
2. Виконати вправу 4 "Заєць-художник " ст. 222 та надіслати проєкт на адресу  gruzina.nata111@gmail.com
Нагадую, що вправи можна виконувати в Скретч-онлайн за посиланням  https://scratch.mit.edu/
або встановити на комп'ютер програму Скретч 2 
Посилання на завантаження середовища розробки Скретч 2
https://scratch.mit.edu/download/scratch2



Термін 13.04-17.04

Тема. Цикли з умовою

1. Опрацювати матеріал підручника ст. 227-229.
2. Перевірте себе за допомогою інтерактивних вправ за посиланням <<ПЕРЕЙТИ>>
3. Виконати:
Вправа 1. М'ячі
Вправа 2. Бджола.
4. Вправу Бджола надіслати на адресу gruzina.nata111@gmail.com

Проєкти-заготовки для вправ розміщені в папці за посиланням 
Увага, Якщо ви працюєте в Скретч-онлайн, проєкти теж завантажуйте на свій пристрій, а потім відкривайте його в Скретч-онлайн (Файл-Завантажити з вашого комп'ютера).



Термін 21.04-25.04


Тема. Практична робота № 7 "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"

1. Переглянути презентацію та повторити види циклічних алгоритмів.
2. Виконати практичну роботу № 7. "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч":
Завдання №1. Вправа 3. Балерина.
Завдання №2. Вправа 4. Клавіатурний тренажер.
Практичну роботу надіслати на адресу gruzina.nata111@gmail.com





Термін 27.04-30.04

Тема. Алгоритми з розгалуженням.

1. Прочитати параграф 28-29 ст. 235-239.
2. Виконати:
 Вправа 1. Зважування ст. 240-241.
Вправу виконуємо в зошиті. Із запропонованих блоків скласти схему. Креслити в зошиті!
 Вправа 2. Перекладач  ст. 241.
Фото вправи 1 та файл вправи 2 надіслати на адресу 

28.04 планую провести  Zoom-конференцію. Посилання надішлю в групу у вайбері.

Термін 04.05-08.05

Тема. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч

1. Повторити 28-29 ст. 235-239.
2. Виконати:
Вправа 3. Карта України.
Вправа 4. Ноти. 
3. Вправи надіслати на адресу gruzina.nata111@gmail.com

Проєкти-заготовки для вправ розміщені в папці за посиланням  ("Карта України")
Вправи можна  виконувати в  Скретч-онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home


Термін 11.05-15.05

Тема. Реалізація алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями в середовищі Скретч.
Практична робота №8.


Виконані проєкти надіслати на адресу 
12.05 планую провести  Zoom-конференцію. Посилання надішлю в групу у вайбері.



Правила техніки безпеки під час роботи за комп'ютером




Пам'ятай про правильну осанку


Вправи для очей



УРОК 1Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Інформація, дані, повідомлення




УРОК 2    Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.




         Виконайте завдання , скачвши файл


УРОК 3    Апаратна і програмна складові інформаційної системи



Виконайте інтерактивну вправу  "Знайдіть назви пристроїв"


УРОК 4    Види сучасних персональних комп'ютерів   



  1. Завдання "Ознайомся з видами сучасних портативних ПК"
  2. Склади пазл "Види ПК"
  3. Гра "Назви пристрій"
  4. Виконай вправу "Знайди відповідність"


УРОК 5 

Складові комп’ютерів та їх  призначення



       1.   Виконай завдання "Склади пазл"
           2.   Перевір свої знання, граючись 

УРОК 6. Операційна система та її інтерфейс





         ТЕМА 2. Цифрові мережеві технології

УРОК 8. Локальна мережа, використання мережевих папок.

1. Перегляньте презентацію 




2. Виконайте інтерактивну вправу  "Локальна мережа" 
3. Виконайте інтерактивну вправу  "Робота з файлами та папками в мережі"
4. Виконайте інтерактивну вправу "Навігація локальною мережею"



УРОК 9.  Пошук відомостей у мережі Інтернет.

1. Перегляньте презентацію

2. Виконай інтерактивну вправу  "Пошук відомостей в Інтернеті"
3Виконай інтерактивну вправу "Пошук та збереження відомостей з Інтернету"
4. Виконай інтерактивну вправу "Веб-браузери"

УРОК 10 Практична робота 3:  «Завантаження даних з Інтернету».

Інструктивна картка


Вправа 1. Збереження частини тексту веб-сторінки.
Завантаж браузер і в рядок адреси введи адресу пошукової системи google.com.ua.
У поле Пошук уведи ключове слово блог та натисни кнопку Пошук.
  1. Після відображення на екрані результатів пошуку обери посилання на вільну енциклопедію Вікіпедія. Відкрий цю сторінку в новому вікні, обравши в контекстному меню відповідну вказівку.
2.       Якщо відкрилась російська версія Вікіпедії, у розділі іншими мовами вибери українську мову. Виділи потрібне означення й у контекстному меню до обраного текстового фрагмента скористайся вказівкою Копіювати для копіювання його до буфера обміну
  1. Відкрий текстовий процесор Microsoft Word.
  2. Установи курсор в робочу область текстового процесора та вибери вказівку Вставити з контекстного меню.
  3. Повернись до вікна сторінки Вікіпедії, установи курсор в рядок адреси та, коли адреса стане виділеною, скопіюй її до буфера обміну, вибравши в контекстному меню вказівку Копіювати.
  4. Перейди до вікна Microsoft Word і встав із буфера обміну до тексту після раніше вставленого означення блогу адресу сторінки, з якої його скопійовано.
  5. Збережи текстовий документ із назвою Означення блогу у папці:
E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 9.
Вправа 2. Словники в Інтернеті.
  1. Уведи в рядок пошуку фразу Словники України on-line.
  2. Визнач кількість результатів пошуку.
  3. Додай закладки на ті словники, що найбільше  тебе зацікавлять.
  4. Переглянь за посиланнями деякі з результатів пошуку.
  5. Знайди тлумачення блогу в різних тлумачних словниках.
  6. Скопіюй ці тлумачення й адреси словників до файла Означення блогу. Збережи внесені зміни.
Вправа 3. Налаштування параметрів перекладу веб-сторінок у браузері.
  1. Обери інструмент Налаштування та керування у вікні браузера GoogleChrome.
  2. Виконай вказівку Налаштування.
  3. ОбериПоказати розширені налаштування.
  4. Увімкни режим Пропонувати перекладати сторінки, мова яких відмінна від тієї, якою я читаю в розділі Мови.

Вправа 4. Переклад веб-сторінки.
  1. Уведи в адресний рядок адресу навчального сайтаGlogsteredu.glogster.com.
  2. У повідомленні під адресним рядком переконайся, що сторінку перекладено на твою рідну мову.
  3. Закрий всі відкриті вікна.
  4. Повідом вчителя про завершення роботи.

УРОК 10. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету.



Немає коментарів:

Дописати коментар